środa, 14 września 2011

Pommidorrowo..;p

Siemka;)
Dzisiaj w szkole mieliśmy kartkówkę z polskiego na dzień dobry... Ech.. Zobaczymy jak poszła.. A reszta lekcji minęła jakoś tak zwyczajnie. Spać mi się strasznie chciało.. Odechciało by mi się na matematyce przy tablicy ale na szczęście nie miałam. Niestety jutro już będę miała i prawdopodobnie pójdę do tablicy.. Chociaż może uda mi się nie zdążyć?! ... ;d ... Tak jak ostatnio... już miałam iść ale zadzwonił dzwonek(wybawienie;))....
W szkolnym sklepiku straszny tłok jak zawsze... Zanim się człowiek dopcha to koniec przerwy... No ale co zrobić?!.. hehe;d

A teraz dla was porcja zdjęć:


I jak wam się podobają? Które najbardziej wam się podoba?

1 komentarz:

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...