wtorek, 30 sierpnia 2011

Wtorek...

Witajcie!
Niedawno miałam egzamin na prawo jazdy i ..... zdałam... Czekam jeszcze tylko na wydanie prawka i będę mogła śmigać.. hehe ;)
Ostatnio zamówiłam sobie niebieski lakier do paznokci (blue shock). Myślałam, że będzie matowy a on jest troszkę perłowy... No ale i tak na paznokciach prezentuje się dość ładnie. Oto on:
 W rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy...
Co prawda ostatnio nigdzie nie byłam abym mogła porobić nowe foty, dlatego mam dla was kilka starych.. Myślę, że wam się spodobają...




I co o nich sądzicie? Które wam się podoba najbardziej?

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Po przerwie...

Witajcie!
Nie pisałam przez jakiś czas, ponieważ byłam nad morzem w Kołobrzegu... Pogoda dopisała i woda również była ciepła. Jestem bardzo zadowolona i wypoczęta... Hmm.. chociaż prawdę powiedziawszy dzisiaj czuję się zmęczona... Dzisiaj przyszło paczka z moim zamówieniem z avonu, lecz niestety torba "tirana" przyjdzie następnym razem, ponieważ zabrakło.. Dodatkowo zamówiłam jeszcze niebieski lakier do paznokci.. ( jutro wytestuje).. Mam świeże zdjęcia z sesji, którą robiłam jeszcze przed wyjazdem nad morze...


 
I nawet nad morzem zdjęcia robiłam;d

To tyle na dzisiaj. Do jutra;* .... Dobranoc kochani... ;)

sobota, 13 sierpnia 2011

Dzień jak co dzień...

Witajcie!
Jednak zdecydowałam się zamówić z bonprixu... Zobaczymy co będzie...
A tak apropo to mogłaby się wreszcie zrobić ładna pogoda, chętnie wybrałabym się nad jezioro no ale niestety...

A teraz kilka fotek:

  Dzisiaj bardzo krótko... Bo juz się z wami żegnam... Do jutra kochani;*

piątek, 12 sierpnia 2011

Yvonne photography 2

Witajcie!
Dzisiaj od rana pogoda była nawet ładna, niestety już od ok godziny pada. Muszę wam powiedzieć, że nawet raz zagrzmiało.. heh.. Zanim zobaczycie kolejną porcję moich zdjęć postanowiłam wam pokazać mojego pupilka Pyśka;)

     Pysiek lubi sobie kicać po podwórku;). I nawet muszę wam powiedzieć, że mimo iż króliki za zwyczaj "dziczeją" gdy są wypuszczane, to mój Pysiek zawsze potulnie przychodzi;)... Hehe

A teraz kolejna porcja zdjęć mojego autorstwa:







                                         Możecie śmiało komentować;)

Ostatnio znalazłam dużo ciekawych bluzek w "bonprixie".. I się zastanawiam nad ich zakupem. Są to:
  • żółta bluzka z ozdobną wstawką ( 59zł)
  •      Top (69zł)  
                     Z tym topem jest mały problem, gdyż nie ma mojego rozmiaru i muszę poczekać aż będzie mój rozmiar...

  • Krótki sweterek (żółty lub różowy) ( 44zł):
              Zamawialiście kiedyś w "bonprixie" ? Jesteście zadowoleni z zakupu?

czwartek, 11 sierpnia 2011

Hel...

A wracając do pogody to u mnie jest okropna. Ciągle pada...
Całkiem niedawno byłam nad morzem na Helu. Pogoda na szczęście dopisała i padało tylko w pierwszy dzień.. no i trochę w drugi.. a potem przez resztę dni świeciło słonko. Więc dobrze wygrzałam się na plaży. Woda w z początku dość zimna ( byłyśmy na cyplu), później jednak stała się cieplejsza ( pewnie dlatego, że zmieniłyśmy plaże z cyplu na zatokę;)). W pewnym momencie aż się wyjść z wody nie chciało, taka wydawała się ciepła... Potem dość długo się opalałyśmy. Wieczorem jednak dała się we znaki skóra i to nie było zbyt przyjemne.. Eh.. ale czego człowiek nie robi dla pięknej opalenizny ( dobra, może jednak potem nie była zbyt piękna) ... A teraz kilka fot z Helu:







   
Witajcie!
 Dzisiaj zakupiłam bardzo ładny szary sweterek, który bardzo efektownie wygląda z legginsami. W innym poście zamieszczę z czym można go komponować... A  oto on:





Oczywiście o wiele lepiej wygląda na mnie niż na wieszaku, lecz niestety zabrakło mi fotografa;) Innym razem będę go musiała poszukać;)



 Bardzo spodobała mi się torebka "tirana" z avonu. Zastanawiam się nad jej zakupem. Ma ciekawy kształt no i przede wszystkim wydaje się być duża. A ponieważ od września znowu do szkoły, to by się nadawała idealnie.

Natomiast w New Yorkerze wyszukałam urocze koturny, które by perfekcyjnie pasowały do mojej obecnej torebki. Tylko, że pogoda nie jest zbyt obiecująca więc także waham się nad ich zakupem, ponieważ raczej za dużo już w te wakacje to w nich nie pochodzę... Oto one:

         

środa, 10 sierpnia 2011

Yvonne photography

Witam ponownie.
W tym poście pragnę pokazać wam kilka moich fotografii. Zdjęcia będę zamieszczała co jakiś czas.  Możecie je oceniać... Chętnie poczytam o nich opinie...




  Muszę wam powiedzieć, że fajnie się robiło zdjęcia owadowi. Jednak gdy ten przemiły owadzik na mnie skoczył to troszkę się wystraszyłam... No ale czego człowiek nie robi dla interesujących fotografii...
Pozdrawiam.. teraz już do jutra;)

Początek...

Witam was bardzo serdecznie!
Od dzisiaj zamierzam dzielić się z wami moimi zdjęciami, wiedzą i pomysłami np. na oryginalny manicure lub makijaż (jak wiecie z opisu jestem konsultantką avonu) itd..

Dzisiaj mam dla was ciekawy manicure:

Do jego wykonania potrzebny jest:
  • biały lakier  - jako baza
  • żółty lakier - jako środek kwiatka
  • czerwony lakier - jako płatki
  Zanim nałożymy lakier, dobrze jest pomalować nasze paznokcie odżywką, kiedy to zrobimy możemy  nakładać odpowiedni kolor. Lakier należy nakładać zaczynając od środka paznokcia, a następnie malować boki. Mimo iż nie zawsze  udaje się nam idealnie nałożyć lakier i skóra po bokach paznokci może mieć barwę lakieru, dlatego warto wcześniej przygotować sobie patyczek do uszu i zmywacz. To pomoże nam się pozbyć lakieru ze skóry. Na koniec możemy spryskać paznokcie preparatem przyspieszającym wysychanie. Ja natomiast tego nie używam.

Prawdę powiedziawszy zabawę z manicurem zaczęłam dość niedawno. Jednak mimo to potrafię tworzyć ciekawe i interesujące wzory... Możecie pytać.. chętnie udziele odpowiedzi na nurtujące was pytania...
Przepraszam was za jakość zdjęć.  I manicure robiłam dzisiaj rano w pośpiechu.. ale myślę, że nawet ciekawie wyszło..
Pozdrawiam