niedziela, 25 września 2011

Angielski...

Witajcie!
Dopiero w piątek przyszła do mnie długo oczekiwana paczka z Avonu. Takim drobnym szczegółem jest to, że miała przyjść w środę.. Więc cały ten czas czekałam z niecierpliwością.. No ale wreszcie jest. Ja zamawiałam perfum i kredkę. Co prawda do kredki to myślałam, że będzie ona wysuwana, no ale nie jest. Maluje bardzo wyraziste kreski i jest dość trwała. Dodatkowym plusem jest to, że nie trzeba mocno naciskać, żeby namalować kreskę. Maluje już od delikatnego dotknięcia. Co prawda wolałabym, żeby była troszkę twardsza ale ogólnie mimo tego, że nie jest wysuwana to jestem z niej zadowolona. . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...