sobota, 17 września 2011

Ach te perfumy...

Witajcie!
Dzisiaj jestem dość zmęczona, ponieważ byłam cały dzień w Biskupinie... Ogólnie mi się podobało. Tematem przewodnim w tym roku jest Grecja. Miałam nawet grecką fryzurę, gdyż kobitki powiedziały że robią za darmo.. No i te fryzury były świetne więc się skusiłam.. I nie żałuje... Aż teraz mi żal to rozplatać.. Także polecam wszystkim zainteresowanym wybrać się tam... Można miło spędzić dzień...
W tym tygodniu złożyłam zamówienie z avonu. Oczywiście skusiłam się na perfum Little red dress za 45.90 (nowość). Zapach z próbki bardzo mi się spodobał. Zobaczymy jaki będzie w rzeczywistości...
Jeszcze dodatkowo zamówiłam sobie czarną żelową kredkę do oczu, gdyż moja obecna jest już prawie na wyczerpaniu...
No to by było na tyle..
Pozdrawiam ;**

2 komentarze:

  1. świetny blog i świetne zdjęcia :) masz jakieś zdjęcia fryzury ? bo jestem bardzo ciekawa jak wyglądała :D dzięki za odwiedziny u mnie :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz!!:)
    Super blog!!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...