wtorek, 30 sierpnia 2011

Wtorek...

Witajcie!
Niedawno miałam egzamin na prawo jazdy i ..... zdałam... Czekam jeszcze tylko na wydanie prawka i będę mogła śmigać.. hehe ;)
Ostatnio zamówiłam sobie niebieski lakier do paznokci (blue shock). Myślałam, że będzie matowy a on jest troszkę perłowy... No ale i tak na paznokciach prezentuje się dość ładnie. Oto on:
 W rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy...
Co prawda ostatnio nigdzie nie byłam abym mogła porobić nowe foty, dlatego mam dla was kilka starych.. Myślę, że wam się spodobają...




I co o nich sądzicie? Które wam się podoba najbardziej?

2 komentarze:

  1. A mogłabyś zgłosić się ?

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, kojarzy mi się z jesienią :)
    ./www.sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...