czwartek, 11 sierpnia 2011

Witajcie!
 Dzisiaj zakupiłam bardzo ładny szary sweterek, który bardzo efektownie wygląda z legginsami. W innym poście zamieszczę z czym można go komponować... A  oto on:





Oczywiście o wiele lepiej wygląda na mnie niż na wieszaku, lecz niestety zabrakło mi fotografa;) Innym razem będę go musiała poszukać;)



 Bardzo spodobała mi się torebka "tirana" z avonu. Zastanawiam się nad jej zakupem. Ma ciekawy kształt no i przede wszystkim wydaje się być duża. A ponieważ od września znowu do szkoły, to by się nadawała idealnie.

Natomiast w New Yorkerze wyszukałam urocze koturny, które by perfekcyjnie pasowały do mojej obecnej torebki. Tylko, że pogoda nie jest zbyt obiecująca więc także waham się nad ich zakupem, ponieważ raczej za dużo już w te wakacje to w nich nie pochodzę... Oto one:

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...