środa, 10 sierpnia 2011

Początek...

Witam was bardzo serdecznie!
Od dzisiaj zamierzam dzielić się z wami moimi zdjęciami, wiedzą i pomysłami np. na oryginalny manicure lub makijaż (jak wiecie z opisu jestem konsultantką avonu) itd..

Dzisiaj mam dla was ciekawy manicure:

Do jego wykonania potrzebny jest:
  • biały lakier  - jako baza
  • żółty lakier - jako środek kwiatka
  • czerwony lakier - jako płatki
  Zanim nałożymy lakier, dobrze jest pomalować nasze paznokcie odżywką, kiedy to zrobimy możemy  nakładać odpowiedni kolor. Lakier należy nakładać zaczynając od środka paznokcia, a następnie malować boki. Mimo iż nie zawsze  udaje się nam idealnie nałożyć lakier i skóra po bokach paznokci może mieć barwę lakieru, dlatego warto wcześniej przygotować sobie patyczek do uszu i zmywacz. To pomoże nam się pozbyć lakieru ze skóry. Na koniec możemy spryskać paznokcie preparatem przyspieszającym wysychanie. Ja natomiast tego nie używam.

Prawdę powiedziawszy zabawę z manicurem zaczęłam dość niedawno. Jednak mimo to potrafię tworzyć ciekawe i interesujące wzory... Możecie pytać.. chętnie udziele odpowiedzi na nurtujące was pytania...
Przepraszam was za jakość zdjęć.  I manicure robiłam dzisiaj rano w pośpiechu.. ale myślę, że nawet ciekawie wyszło..
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...