wtorek, 13 sierpnia 2013

Torebka!

Witajcie kochani!
W dzisiejszym poście zdjęcia torebki o której wam pisałam. Miałam ją właśnie wtedy na I Komunii u siostrzeńca. A oto i ona:



Torebka posiada trzy przegródki w tym jedną na suwak. Muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona.

Dzisiaj nabyłam okularki przeciwsłoneczne gdyż te co miałam to przez przypadek je zdusiłam. Strasznie mi ich szkoda no ale już trudno.

A co tam u was? Jak wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś czy może już byliście?
Pozdrawiam ;*

5 komentarzy:

  1. Piękna :D
    już nie pamiętam że byłam na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę ładna torebka,klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna
    do tego dobrze że ma ciemną podszewkę, praktyczne bardzo
    no i wizualnie bardzo ładnie kontrastuje

    OdpowiedzUsuń