środa, 14 sierpnia 2013

Spray rozjaśniający włosy z Joanny!

Dzień dobry kochani ;*
Wczoraj zamówiłam sobie na allegro spray rozjaśniający włosy z Joanny. ( A właściwie dwa opakowania). Miałam już kiedyś ten spray i byłam z niego zadowolona. Jak na odrosty nadaje się idealnie. Rozjaśnia stopniowo. Nie ma takiego "szoku". Niestety pozostawia troszkę żółtawy odcień, z którym jednak sobie poradziłam kupując szampon niwelujący żółte refleksy.
Tak wygląda ów spray rozjaśniający:

A może też już z niego korzystaliście? Czy wolicie farbe ?

Pozdrawiam kochani ;*

3 komentarze:

  1. A ja jednak wole isc do fryzjera. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy z moimi włsoami by sobie poradził
    mam mocny pigment więc moje mogłyby być pomarańczowe
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdecydowanie za farbą :)
    Pozdrawiam!

    claudiaaspencer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...