wtorek, 27 marca 2012

Bibliografia...

Witajcie!
Ehm.. Nie ma to jak udręka z pisaniem bibliografii do matury. Ciągle człowiek coś zmienia a tu trzeba do piątku ostatecznie oddać bibliografię... Jestem przerażona tymi całymi maturami.... No ale trzeba przeżyć..

A teraz przyjemniejsze tematy;) ... Wyniuchałam w avonie urocze lakiery do paznokci ale jak na razie ich nie kupię... Poczekam do następnego katalogu... Oto one:

Który byście wybrały? Ja jestem bardzo na TAK za niebieskim;)


To tyle na dzisiaj.. Wracam do męczarni z bibliografią....  Eh
Do jutra kochani;*

1 komentarz:

  1. sliczne kolory lakierow :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń

Versace Bright Crystal...

                                                           Witajcie Kochanni,  Dzisiaj recenzja ukochanego przeze mnie zapachu Versace Brig...